۱۳۸۸ خرداد ۳, یکشنبه

در هنگام رانندگی با وجود تمام نکات ایمنی خیلی پیش میاد که شالم از سرم بی افته بخصوص سر پیچ ها یا هنگام کشتی گرفتن با فرمون ماشین برای پارک کردن و همیشه ذهنم درگیر اینه که کدوم درست تره این که حواست به رانندگی باشه و ماشین بغلی یا حواست به روسری باشه و چشم بغلی تصادف با کدومشون خطرناک تره

۴ نظر:

موسیو گلابی گفت...

خب معلومه، اسلام نباید به خطر بیفته!

شوكا گفت...

من هميشه حواسم به رانندگيمه . گور پدر حجاب . اگه خدايي نكرده اتفاقي بيفته هيچ وقت برام دست نمي زنن كه اي زن قهرمان اسلام نگهدارت باد .

شب‌گیر گفت...

سلام
مخالفم!!!
با موسیو گلابی مخالفم!
به نظر من اول آدم باید حواسش به ماشینی باشه که رانندگی‌اش را دافی زیبا رو (و یا حداقل خوش اندام) به عهده داشته باشه.بعد هم به عابرین (باز هم از نوع درودافش) توجه کنه و در نهایت هم به ماشین های دیگر بابت پرهیز ار تصادف!روسری هم اصلن مهم نیست!!!
پ.ن:شما بیشتر توی کدوم خیابون رانندگی میکنی!!؟برای پرهیز از اشتباه، بی زحمت هروقت من رو دیدی،یه بوق بزن!!!

asoo گفت...

ضمن خیر مقدم به حضور استادان عزیز در این وبلاگ متاسفانه من هنوز نفهمیدم باید به چی ، کجا توجه کنم ولی نظرات جناب شبگیر بسی شیرین میباشد از این به بعد در هنگام رانندگی تمام حواسم رو میسپرم به رانندگان محترم با موهای مدل خروسی و جوجه تیغی مانند و اهنگ های قشنگ ماشین بغلی
و از همین جا هم وصیت میکنم اگه بلایی سرم اومد به مامانم بگین دخترش در راه ترویج فرهنگ صحیح خودرو سواری زندگیشو از دست داد.