۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

تصمیم کبری

نخندید این اسم یه درس بود توی کتاب های دوم ابتدایی
این اسم تصمیمی که من تازگی ها دارم میگیرم

یعنی دلم میخواد که اسمش این باشه حالا محتوی میتونه هر چیزی باشه ولی حتما به یه اسم احتیاج داشت
من دیشب خسته بودم کلافه بودم در جواب دادن کم اورده بودم اصلا دیشب حوصله نداشتم خواهرکم خوب میفهمید شب هنگام که خواهرک توانست قفل های زبانم را بگشاید به حرف آمدم و همانگونه بود که خواهرک گفت تربیت را فراموش کن گاهی تمام اصول تربیتی در کنار هم جای نمیگیرند نصایح مادری را فراموش کن بله نتیجه تمام حرف های من و خواهرک ان هم در حال گرسنگی شجاعت من است حال شجاعت چیست و چگونه از آن استفاده میشود و اصولا شجاعت چند تا بند و تبصره داره بماند برای ..........
پی نوشت : گاهی بدون تفکر به تمامی نغمه هایی که برایمان نجوا کرده اند پاسخ میدهیم و مادام با تضاد این پاسخ ها میجنگیم ، ولی به نغمه ها پاسخ میدهیم من خسته ام از پاسخ......
پس نوشت: اگر گنگ بود اصلا مهم نیست ، برای من هم هنوز تصمیم کبری گاهی گیج میشود مگر مشود همه چیز را در لفافه پیچید تا از گزند اب و خاک در امان بماند؟؟؟؟

۱ نظر:

Unknown گفت...

tasmimet har chi ke hast khoobish ine ke be shoja boodanet khatm mishe.in mohem tarineshe,pas boro jolo va behtarin haro be dast biar