۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

پیشرفت زندگی

نه من اصلا نمیخواستم تیتر بزارم و راجع به سقوط هواپیما بنویسم نه نمیخواستم مگه این همه وبلاگ نوشتن جلوی سقوط این یکی رو تونستن بگیرن
نه فقط میخواستم بگم من دو روز مرخصی دارم که اگه بشه میخواستم با این خطوط هوایی برم به این مکالمات توجه کنید:
مامان : اسوجان برنامه پرواز رو گم کردم نتونستم واست بگیرم
اسو: اشکالی نداره از اینترنت میگیرم
مامان: ببین نه میگم نگیر با اتوبوس بیا بهتره
..........
اسو : بابایی زنگ میزنی از اون اقاهه بلیط برگشتم رو بگیری
بابا: عزیزم من پول دیگه ندارم
اسو: بابا خودم میدم اینجا گیرم نیومد
بابا: باشه بیا با اتوبوس میفرستم بری
..............................................
اسو: مامان میگه با هواپیم نرو
دوست: تو خیلی ............ با اتوبوس میری
.....................
عمه خانم: عزیزم خبری
اسو: نه مگه چی شده
عمه خانم: عزیزم مشکلات زیاده ، شنیدم قصد داری با هواپیما بری ببین عزیزم ........
امروز میری بیهقی بلیط میگری به منم خبر میدی و گرنه به مامان بزرگ میگم
...............
بله این چنین است عزیز دل ما مگه بده با اتوبوس میریم کلی هم پول ذخیره میکنیم من میگم اینا به فکر جیب ما هستن تا پولهامون رو درست خرج کنیم

یادش به خیر همین چند سال پیش بود که مامان میگفت : این برای بار هزارم بود که گفتم اتوبوس سخته خسته میشی با قطارو هواپیما بیا
یادش به خیر همان سال ها بود که ریل قطار رو اب برد من بیست دقیقه تمام با بقیه مسافرها تو گل و آب پیاده روی کردیم تا رسیدیم ایستگاه و با مینی بوس رفتیم شهر مقصد
مامان میگفت مردم اسو جان ، خسیسی نکن با هواپیما بیا

حالا خودمونیم اگه راننده اتوبوس هم خدایی خدایی نکرده اهل جنبش های تو رگی باشه
از فردا مامان میگه: اسو جان این الاغ واست خریدیم با همین بیا و برو
ما راحت تریم
اصلا نمیدونم شاید این بار که رفتم واقعا یه الاغ خریدیم

۲ نظر:

Unknown گفت...

in ye baro khoda ro shokr ke havapeyma estefade nakardi,to ta har dafe beri va biaee dele ma shoor mizane.

poste ghablito kheili doost dahstam,kheili khoob minevisi azizam

مهسا گفت...

منم با روناک موافقم...خیلی خوب می نویسی...سبک نوشتن پست قبلیتو دوست داشتم هرجند ازش سر در نیاوردم...باید یه بار دیگه بخونم..
منم درمورد هواپیما همین نظرو دارم که یه بخشیش بخاطر حوادث و یه بخشش واسه اینکه به هواپیمائی ضرر بزنیم و حالش جا بیاد بلکه یه فکری بکنه و بفهمه که جون مردم آب جوق نیس...جیگرتو..